Koferencja i szkolenie w Zielonej Górze – 15 maja 2014

ZAPROSZENIE

KONFERENCJA I SZKOLENIE

W ZIELONEJ GÓRZE

 

AMADEUS HOTEL ***

15 maja 2014 r.

godz. 10.00-15.00

 

Polska Izba Pogrzebowa ma zaszczyt serdecznie zaprosić Państwa na organizowane przez naszą Izbę konferencję oraz szkolenie dla zarządców i administratorów cmentarzy
w zakresie problematyki funkcjonowania cmentarzy w obliczu zmiany przepisów.

 

Program:

1)      Odpowiedzialność cywilna zarządcy za zdarzenia na cmentarzu.

2)      Windykacja należności z tytułu opłat cmentarnych.

3)      Przedstawienie zaawansowania prac nad nowelizacją Ustawy o cmentarzach
i chowaniu zmarłych.

 

Miejsce szkolenia: Amadeus Hotel *** ul. Jedności 87a; 65-018 Zielona Góra
Udział w szkoleniu wynosi 290 zł /os, członkowie Izby płacą tylko za obiad 60zł/os.

Osoby biorące udział w szkoleniu będą miały możliwość wpisania się do Krajowego Rejestru Zarządców i Administratorów Cmentarzy.

 

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o zgłoszenie do biura
Polskiej Izby Pogrzebowej:

tel: 22 853 12 35, 510 144 816,  fax: 22 646 58 89 

email: biuro@polskaizbapogrzebowa.pl

FORMULARZ REZERWACJI ZIELONA GÓRA 15.05.2014