Liczy się pierwsza trójka

Ta wiedza na pewno przyda się wszystkim właścicielom zakładów pogrzebowych. Na amerykańskim rynku przeprowadzono badania dotyczące zakupów trumien. Mogą one znacząco pomóc osobom, które w firmach zajmują się kontaktem z klientem.

W Stanach Zjednoczonych domy pogrzebowe mają obowiązek zaprezentować swoim klientom listę wszystkich trumien, które sprzedaje firma, wraz z dokładnymi opisami i cenami. Z badań, które przeprowadzono w USA, wynika, że przeciętny nabywca decyduje się na zakup jednej z trzech pierwszych trumien, które się mu pokaże. Zazwyczaj nie wybiera najdroższej i najtańszej, tylko tę „środkową”.

Chociaż badanie przeprowadzono w USA, można podejrzewać, że podobnie zachowuje się polski konsument. Należy jednak pamiętać, że wyniki dotyczą przeciętnego klienta, a to oznacza, że nie są osoby, które wybiorą inne trumny. Warto jednak mieć na uwadze te wyniki podczas prezentowania klientom trumien.