Pogrzebowy szturm na telewizję

Wszystko wskazuje na to, że telewizje odkryły właśnie potencjał firm pogrzebowych. W numerze 41. „Biuletynu” pisaliśmy o dwóch serialach typu reality show dotyczących branży pogrzebowej – „Best Funeral Ever”, poświęconym bardzo oryginalnym ceremoniom, a także niezatytułowanym jeszcze serialu pokazującym prace firmy produkującej trumny na zamówienie. Okazuje się, że na tym nie koniec.

W połowie marca w amerykańskiej telewizji premierę miał sześcioodcinkowy reality show „Funeral Boss”. Serial pokazuje codzienną pracę Harris Family Funeral Home z St. Louis, a także zwykłe problemy rodziny Harrisów. Bill Harris, głowa rodziny i szef firmy, próbuje przekazywać swoje doświadczenie i profesjonalne podejście trzem synom i córce, którzy kiedyś mają przejąć po nim interes. Najstarszy syn jest przekonany, że jest drugim po ojcu, w rzeczywistości jednak ojciec ulega każdej zachciance córki, co powoduje napięte sytuacje między bohaterami programu.

Biorąc pod uwagę fakt, że serial emituje jeden z kanałów Discovery, możemy przypuszczać, że prędzej czy później trafi on także do Polski.