Świat się śmieje

Branża pogrzebowa od wieków dostarcza pożywki miłośnikom czarnego humoru. Te zdjęcia podbiły internet.

Kluczem do sukcesu w branży pogrzebowej często jest właściwa lokalizacja. East Texas Funeral Home nie ma jednak pod tym względem zbyt wiele szczęścia. Tuż obok znajduje się bowiem chińska restauracja z ofertą „jesz, ile chcesz”. Co gorsza, restauracja nosi nazwę „Hunan”, która przywodzi na myśl angielskie słowo „human”, czyli „człowiek”. Skojarzenia nasuwają się same…

 

 

Branża pogrzebowa kolejny raz zestawiona z jedzeniem. Właściciel domu pogrzebowego, który firmuje interes swoim imieniem i nazwiskiem, nazywa się tak jak maskotka sieci McDonald’s – klaun Ronald McDonald. Sprawia to, że nazwa „Dom Pogrzebowy Ronalda McDonalda” brzmi niezbyt poważnie.

 

 

Firma J. O’Malley Electrical świadczy kompleksowe usługi – zajmuje się sprzedażą i naprawą sprzętu elektrycznego, a do tego prowadzi dom pogrzebowy. Złośliwi żartują, że poprzez „naprawy” sprzętów elektrycznych zdobywają klientów do drugiej gałęzi swojej działalności.