wiec tak nie wiem czy dobrze zrobilem. przed kalibracja na ustawieniach ustawilem na cewke pojedyncza(na podwojnej wyszlo mi ze dysze sa za duze)przeprowadzilem kalibracje i jest ok.i przelanczanie na pb przy 8000.stad pytanie czy dobrze zrobilem, stag 300 seqwencja
Przeczytaj instrukcje obsługi staga 200/300 (można ją uruchomić po włączeniu programu). Ustawienia ilości cewek w programie musi się zgadzać z rzeczywistością (jak nie wiemy ile jest cewek etc. wystarczy popatrzeć na obrotomierz i w programie ustawiać taką ilość cewek aby obroty na obrotomierzu (w aucie) pokrywały się z obrotami które są wyświetlane na monitorze komputera.
------------------------- Oglądaj kanały TVN,TVP i Polsat.
W V6 i zwykłych 4 cylindrówkach cewka jest podwojna wiec prawidłowo musi byc ustawiona ceka podwojna. Jezeli program po kalibracji wyswietlil ze dysze sa za duze to zapewnie tak jest. Co mozesz zrobic zmniejszyc cisnienie robocze na reduktorze - zalezy jakie tez masz ustawione i jak bardzo dysze rozwiercone. Jezeli to nie pomoze to wymiana dysz na mniejsze.
Jak masz 1.05 przy pracującym silniku przełączonym na gaz to zbytnio przy silniku V6 nie zmiejszysz , mozesz conajwyzej zjechac do 0.9 i wykonac ponowna kalibracje a potem oczywiscie nie zapomnij ustawic mnoznika w drodze (przy jeżdzie) tak any mapa gazu zielona pokryła sie z mapa benzyny niebieska. PS. Nie zapomnij zablokowac mapy od benzyny.