Witam serdecznie.Panowie taka sprawa ma civica d13b2 hb r.94 gaźniczek jak wiadomo.Wrzuciłem do niego wałek od d14a1 mody z przepustnicą też zrobiłem, zmieniłem świeczki , wyregulowałem zawory,przyokazji pekła zminana oleju.I teraz pytanie: jaki kąt wyprzedzenia zapłonu ustawić pod ten wałek . Z tego co wyczytałem D13b2 seryjnie ma mieć ustwiony zapłon: 20, +, - 2 stopnie, a jaki powinien być teraz, I jakie lać paliwko bo V- power Shella to chyba za dużo dlanie oktanów(takie właśnie zalałem).Problemy zaczeły się gdy z kolegami ustawialismy zapłonu na słuch zaczoł mi wiecej palić 10l na 100 z lekkim deptaniem, i przy odpalaniu przez moment nierówno pracuje: dławi się idąc od dołu do 900 obrotów ale zaraz jak mu depne wraca do normy.Pozdrawiam