Od tygodnia posiadam mkII 1.8 td z 1996r. i mam problem z prędkościomierzem. po włączeniu zapłonu wskazówka licznika podnosi się do 40-tki oszukując wskazania prędkości.Nie wiem co mam z tym robić.Co powoduje taką dolegliwość. :wall: Czy czeka mnie wymiana licznika :ass: czy da się to naprawić. Proszę o pomoc :pad:
------------------------- [url=http://prace_gruszki.republika.pl]Prace Gruszki[/url] [url=http:www.spsf.pl]Stowarzyszenie Polskich Stroicieli Fortepianów[/url]
Zle zalozona wskazowka predkosciomierza. Znam ten problem z autopsji poniewaz moje problemy z obrotomierzem zmusily mnie do kilkukrotnego demontazy w pyl zegara. Najprawdopodobniej po cofaniu licznika "majster" zle zapodal wskazowke. Tam rodzaj krokowki jest wiec najlepiej zalozyc wskazowke na przekreconym zaplonie. Ja tak robilem i jest ok.
A powiedzcie mi jak to zrobić najlepiej żeby nie rozwalić licznika. Jak wyjąć wskazówkę z licznika. Kiedyś wyjąłem wskazówkę z obrotka od audi i "zepsułem" - edit przez Oktan go :glupi: .Nie chciałbym żeby spotkało mnie to samo. Napiszcie jak to zrobić najlepiej
Dasz rade. Pociagaj ja dokladnie w gore, unikaj wygiec na boki, podwazan itp. Sciagalem ja kilka razy z obrotomierza i dwa razy z predkosciomierza. Moge powiedziec, ze w fordzie nie siedza zbyt ciasno na osi, wiec trudno popsuc. Powodzenia!!
dobra zaraz idę spróbować nie wiem co z tego wyjdzie a zegar chyba faktycznie był kręcony. Niemiaszki kombinują :guns: skurczybyki jedne. Ciekawe o ile cofnęli ten licznik teraz ma 120 000 km 8O
------------------------- UPC: Fiber Power 50mb/s + Max HD z nagrywarką + Super HD + 240minut do wszystkich =170zł
To nie niemiaszki. Mieszkalem tam jakis czas i wiem jaka maja mentalnosc. Moge Cie zapewnic, ze to nie niemiaszki choc pewnie i wyjatki sie zdarzaja. Na 99% jednak to sprawka jakiegos turka, polaka lub innej podobnie cwaniackiej nacji.